Tuesday 10 July 2012

Majlis Terdahulu

Korek-korek isi laptop nak cari balik koleksi gambar buat katering dulu-dulu..tapi tak banyak yang jumpa....hurm, al maklum la.. laptop saya ari tu rosak..abis semua isi perut dia tak bole pakai. Banyak dokumen dan gambar kenangan buat katering dalam tu..ni mane yang ada terselit-selit la dalam laptop kengkawan..huhu..

Actually, ramai yang ingat saya hanya amik katering besar-besar je macam wedding 1000-2000 orang..sebenarnya tak juga..100 orang pon saya amik la..mana ada rezeki, itu saya amik,kecuali jika pada date yang uols nak tu dah ada orang lain book tak bley la..so, kena la book awal-awal kalo nak saya masak..huhu..
Masa bila yang penting nak order katering ngan saya ni?Jom...
majlis perkahwinan/pertunangan
 majlis hari jadi
rumah terbuka/open house
majlis pembukaan kedai
 
majlis sukan
 
mesyuarat/seminar/kursus
          
 Ahaha..so far itu je la gambar yang saya jumpa dalam laptop ni..insyaAllah kalau saya jumpa lagi kat dalam mana-mana pendrive ke cd ke atau hardisk lain ke..saya kasi upload la..tapi kalau tengok dalam gambar tu ternyata saya bukan ambil order yang besar-besar sahaja..yang kecil pown saya amik..tak de hal punye..hehe.. so kalau ada apa-apa nak tanya or nak order terus call saya okehhh..bye






No comments:

Post a Comment